Bring toys to life and use bad guys for good in Skylanders Trap Team on Wii! Capture certain enemies by sealing them inside special Traptanium Trap toys, which can be placed directly into the all-new Traptanium Portal, then return them to Skylands as playable characters to fight on your side!