Toki Tori 2+
Toki Tori 2+ is een avontuurlijk puzzelspel waarin je een prachtig eiland verkent dat door vreemde wezens wordt bewoond. Fluit en stamp om hun gedrag te beïnvloeden en puzzels op te lossen. Maar wat is dat zwarte plakspul toch? Het bedreigt je thuiswereld!
Let op: Als je Toki Tori 2 voor 12 september 2013 hebt gekocht, dan kun je een gratis software update uitvoeren om te upgraden naar Toki Tori 2+.