Shantae and the Pirate's Curse
Beleef een gloednieuw avontuur met Shantae, de buikdansende geest met haar rondzwiepende haren. Als ze haar toverkracht verliest, moet Shantae haar krachten bundelen met haar aartsvijand, de piraat Risky Boots. Samen moeten ze Sequin Land bevrijden van een naargeestige vloek. Als piraat kan Shantae nieuwe wapens gebruiken om monsters te doden en de strijd aan te binden met epische eindbazen. Hopelijk kan ze zo haar toverkracht terugvinden, maar kan ze haar grootste vijand wel echt vertrouwen?