SHOOT THE BALL
In SHOOT THE BALL is het doel simpel - gebruik het touchscreen om de bal in het open gebied te schieten om een punt te scoren. Elke vorm krijgt een willekeurige snelheid en kleur om de moeilijkheid te vergroten.