REPTILIAN REBELLION
De Reptilian Rebellion is begonnen. Wacht, je weet niet wat reptilians zijn? Er leven duizenden van die groene hagedismensen onder ons, en ze worden de laatste tijd veel te gevaarlijk.
Kies uit 10 schattige personages met unieke mogelijkheden, en maak kennis met allerlei reptilians, voertuigen en voorwerpen. Laat de reptilians niet over de wereld heersen!