Ohayou! Beginner's Japanese
Heb je altijd al Japans willen leren? Asuka en Kenji staan klaar om je te leren hoe je Japanse hiragana en katakana kunt lezen.
Met digitale kaarten kun je leren hoe je ieder karakter schrijft en uitspreekt. Zodra je denkt dat je de slag te pakken hebt, kun je een spelletje spelen waarbij je met je vinger de juiste hiragana of katakana moet aanwijzen. Als je deze lessen hebt voltooid, ben je klaar om andere beginselen van het Japans te leren!