Level 22
Level 22 is het eerste sluipspel dat zich op kantoor afspeelt: een genadeloze en hectische wereld! Gary is een kantoorklerk die zich, na een avondje drinken in de stad, heeft verslapen. En dat is niet best, want het is niet de eerste keer dat Gary te laat op zijn werk komt, en als iemand ziet dat hij weer eens later dan de rest achter zijn bureau gaat zitten, kan hij worden ontslagen.
Gary zal moeten bewijzen dat hij slim en stiekem genoeg is om via 22 verdiepingen ongezien zijn kantoor te bereiken. Gebruik alles binnen je bereik om het eind van elk level te bereiken: verstop je achter een krant, sloop een frisdrankautomaat met een welgemikte trap, plaats boobytraps bij kopieerapparaten of gebruik donuts om bewakers weg te lokken.