In GALAXY BLASTER moet je je schip verdedigen tegen buitenaardse wezens. Gebruik de Wii U GamePad om de indringers onder vuur te nemen. Als de doelwitten je basis binnendringen of als je ze niet op tijd raakt, is het game over!