Frankenstein – Master of Death
In deze avonturengame neem je het op tegen afgrijselijke monsters, moet je hindernissen overwinnen en aanwijzingen zoeken om fantasierijke puzzels op te lossen. Ontdek een nieuwe kijk op een klassiek verhaal terwijl je kleurrijke locaties verkent in Frankenstein - Master of Death.
Voorkom dat verdoemde wezens ten prooi vallen aan een onmenselijk experiment en houd Igor, de baron, tegen. Zorg dat de natuurlijke orde wordt hersteld en red Victor en zijn vrouw Elizabeth.