Beleef de ruimtereis van je dromen (zolang die maar niet te duur zijn) in Affordable Space Adventures voor de Wii U!
In dit avonturenspel met stealth-aspecten bestuurt je een ruimteschip met één, twee of drie spelers tegelijk. Loods het voertuigje door duistere wouden, overstroomde kamers, mechanische omgevingen en andere spookachtige locaties. De Wii U GamePad functioneert daarbij als besturingspaneel voor nauwkeurige controle over het ruimteschip. Je kunt er bijvoorbeeld de stuwraketten, antizwaartekrachtmotor en stabilisator mee bedienen. Zo boek je moeizaam voortgang door vijandige omgevingen waarin je omgevingspuzzels moet oplossen en robots ongezien moet passeren. Je ruimteschip was een mooie aanbieding, maar dat betekent ook dat je regelmatig te maken krijgt met doorgebrande zekeringen, falende motoren en een explosie hier en daar.