Dit populaire vertical-scrolling schietspel staat bekend om zijn leuke, komische wereld en bizarre buitenaardse vijanden!
Kruip in de huid van TwinBee en WinBee en red de planeet door het al vliegend op te nemen tegen kwaadaardige buitenaardse wezens. Baan je een weg door zes levels vol maffe vijanden! Speel als TwinBee in de stand voor één speler, of vorm een team met WinBee in de coöperatieve stand voor twee spelers*.
Met krachtige aanvallen, zoals Big Shot, Twin Attack en Burst Attack in de stand voor twee spelers, hebben ze een vernietigend arsenaal! Schiet op de bellen die je in de levels tegenkomt om deze te veranderen in voorwerpen met verschillende effecten. Verzamel er zo veel mogelijk om je aanvalsbereik te vergroten en de buitenaardse wezens sterretjes te laten zien!