Kirby Super Star features not one, not two, but six games in one – plus extra modes and minigames – all starring the powerful pink hero with the ability to copy his enemies' abilities.
Each adventure has its own storyline, featuring Kirby battling against classic foes like Meta Knight and King Dedede, and unique gameplay: platforming, treasure-hunting, and even a space shoot 'em up!
A friend can also join in as Kirby's helper, using their own copy abilities to attack enemies and come to Kirby's aid.