Who Wants to Be a Millionaire?
In het spel zijn 6 iconische landen vertegenwoordigd, elk met een eigen set vragen en 2000 specifieke vragen: het Verenigd Koninkrijk, de VS, Spanje, Italië en Duitsland!
Ontgrendel vragenpakketten door bij alleen of met vrienden oefenen/spelen “Neurons” te verzamelen.
Selecteer de thema's die u wilt oefenen om uw algemenee kennis te verbeteren en verhoog de kans om de jackpot te winnen.