WRC 9 FIA World Rally Championship
WRC 9 heeft nieuwe speltypen die speciaal ontworpen zijn voor de community, waaronder een clubsysteem waarin elke speler een eigen kampioenschap kan opzetten en het daarin kan opnemen tegen de rest van de wereld!
Neem de controle over alle officiële coureurs en auto's in drie WRC-categorieën met verbeterde fysica voor nog meer realisme, opnieuw ontworpen omgevingen en gloednieuwe pacenotes voor totale onderdompeling.