Vier de historische nalatenschap van Street Fighter met de Street Fighter 30th Anniversary Collection. Met deze megagrote collectie met twaalf Street Fighter-titels, met de Street Fighter I-, Street Fighter II-, Street Fighter III- en Street Fighter Alpha-series, komt voor het eerst de perfecte arcadebalans naar consoles. Speel online* en beleef met de arcadestand opnieuw de arcade-ervaring, of speel met vrienden in de online lobby in vier van de meest bekende Street Fighter-titels in de collectie.
De viering wordt voortgezet in het museum, waar fans en historici op de tijdlijn kunnen volgen hoe Street Fighter zich de afgelopen 30 jaar ontwikkeld heeft. Kom meer te weten over de cast van Street Fighter, bekijk animaties in de personageviewer en neem een kijkje achter de schermen met de ontwerpdocumentatie voor de franchise die wereldwijd generaties krijgers heeft voortgebracht!