Het veelgeprezen tweede deel van de STAR OCEAN-serie keert terug als STAR OCEAN THE SECOND STORY R.
Ervaar nieuwe gevechtsmechanismen, volledig Japanse en Engelse voice-overs, oorspronkelijke en opnieuw gearrangeerde muziek, snelreizen en nog veel meer! Ontdek de definitieve versie van een klassieke, maar gemoderniseerde JRPG die perfect is voor zowel nieuwkomers als doorgewinterde fans.
Het is het ruimtejaar 366. Een agent van de Federatie is naar een mystieke planeet getransporteerd. Op zoek naar een weg terug naar huis ontmoet hij een jong meisje en raakt hij verzeild in een missie om haar volk te redden, precies zoals een oude profetie al voorspelde...
Begin je avontuur met Claude of Rena. De perspectieven en de bondgenoten die je kunt rekruteren, veranderen op basis van de keuzes die je maakt.
Leer groepsleden kennen via het unieke Private Actions-systeem, bouw relaties op en ontgrendel verschillende eindes.