De bestverkochte achtbaansimulator voor console is nu Deluxe! Je vindt 80 nieuwe attracties, waaronder een aantal nieuwe attracties met een seizoensthema, waarmee het totale aantal op maar liefst 200 komt! De nieuwe, gemoderniseerde interface ziet er geweldig uit en maakt het gemakkelijker om je park te bouwen met behulp van terrein uit vier omgevingen, waaronder alpine bergen, woestijn canyons, jungle tropen en zelfs een maanlandschap.
RCT Adventures Deluxe is een traktatie voor alle leeftijden voor spelers die van pretparksimulaties houden en fans die graag achtbanen bouwen. Met de intuïtieve coaster builder kun je wilde, doodsverachtende coasters maken die draaien, duikelen en wervelen.
Drie diepgaande speltypen zorgen voor talloze uren gameplay, waaronder Adventure Mode, Scenarios Mode en het open Sandbox Mode.
Modi: Avontuur-, Scenario- en Sandbox-speltypen voor afwisseling en herspeelbaarheid.
Achtbanen: Bouw zeven soorten volledig aangepaste achtbanen, waaronder old-school Wooden, Steel, Winged, Hyper, Inverted, Dive en Accelerator.
Landschapsarchitectuur: Ga super gedetailleerd te werk met het ontwerp van je paden, voeg bloemen, struiken en bomen toe en zorg voor coole waterpartijen in je park.