Download en strijd in deze krachtige kruising van arcadestijl voetbal en wilde voertuigen! Ontgrendel items in Rocket Pass, beklim de competitieve ranglijst, neem deel aan competitieve toernooien, voltooi uitdagingen, maak cross-platform voortgang en meer! Het veld wacht. Ga ervoor!