Persona 5 Tactica
Laat je hart spreken – een emotionele opstand begint!
Na een vreemd incident komen de Phantom Thieves in een bizar rijk terecht waar de bewoners onder een tiranniek bewind leven. Ze worden aangevallen door een militaire groep die Legionnaires wordt genoemd en verkeren in groot gevaar totdat de mysterieuze revolutionair Erina hen redt. Ze biedt hen een verleidelijke deal aan in ruil voor hun hulp. Welke waarheid gaat er schuil achter Erina en haar aanbod voor de Phantom Thieves?
Persona 5 Tactica bevat een volledig nieuw verhaal, de terugkeer van populaire personages en gloednieuwe bondgenoten en vijanden. Vergezel de groep terwijl ze een emotionele revolutie leiden in dit spannende gevechtsavontuur!
Leid een opstand van het hart in een gloednieuwe verhaallijn die zich afspeelt in het iconische universum van Persona.