Mortal Kombat 1
Ontdek de wedergeboorte van het Mortal Kombat-universum, gecreëerd door de vuurgod Liu Kang. Mortal Kombat 1 is het begin van een nieuw tijdperk voor de iconische serie met een nieuw vechtsysteem, nieuwe speltypes en nieuwe fatalities!