Wat zou jij doen als je wakker werd, opgesloten in een donkere kamer met je handen onder het bloed, je zus en moeder afgeslacht?
MADiSON is een meeslepende en angstwekkende psychologische first-person horrorgame, met verontrustende gameplay en een akelige en meeslepende verhaallijn.
Want je moet je niet alleen zorgen maken over haar. MADiSON bestaat uit meerdere kwaadaardige wezens, en elk personage heeft een gruwelijk verhaal dat naadloos overgaat in het hoofdverhaal. Maak gebruik van de instantcamera om deze marteling te overleven Ontwikkel de foto's die je maakt en trotseer de angst voor het onthullen van de waarheid. Doorzoek alles, pak elementen op en speel ermee om de entiteiten te overleven. Willekeurig geactiveerde gebeurtenissen en veranderende puzzels in het hele spel zorgen voor een hogere herspeelbaarheid terwijl je jezelf verliest in deze meeslepende en angstaanjagende ervaring.