Probeer de game gratis
Er is nu een gratis demo van Kirby's Return to Dream Land Deluxe beschikbaar! Speel enkele levels uit het hoofdavontuur en minigames met tot wel vier spelers!
De roze held is terug in Kirby's Return to Dream Land Deluxe op de Nintendo Switch! Maak plezier met z'n vieren of speel in je eentje in deze luxe versie van het Wii-platformavontuur, nu met nieuwe vaardigheden, minigames en een uitstapje met de interdimensionale reiziger Magolor.
Wanneer Magolors ruimteschip crasht op de planeet Popstar, is het aan Kirby en zijn vrienden om te hulp te schieten! Help Magolor om alle onderdelen van zijn ruimteschip te vinden op een avontuur door heel Dream Land, van snikhete woestijnen tot de donkere diepten onder water.
Kruip in de huid van Kirby en vorm een team met tot wel drie vrienden op hetzelfde spelsysteem. De andere spelers kunnen als koning Dedede, Meta Knight, bandana-Waddle Dee of zelfs een andere kleur Kirby spelen. Neem het op tegen allerlei soorten vijanden en ga op zoek naar de ontbrekende onderdelen van het schip!
Geen vijand of obstakel houdt Kirby nog tegen dankzij een arsenaal aan nieuwe en terugkerende kopieerkrachten. Zuig vijanden op en slik ze in om hun krachten over te nemen.
Speel je liever met anderen? Nodig vrienden en familie uit en laat ze op hetzelfde spelsysteem meedoen wanneer je maar wilt!
Werk samen om vijanden snel uit de weg te ruimen. Kirby kan spelers opzuigen en ze wegschieten als projectielen, Meta Knight vecht met zijn zwaard altijd op het scherpst van de snede, koning Dedede gaat vijanden te lijf met zijn enorme hamer en bandana-Waddle Dee laat geen steekje vallen met zijn speer. Je kunt je teamgenoten daarnaast ook letterlijk dragen!
Laat jouw stijl zien met maskers! Breng een bezoekje aan Magisch Magoland om ze vrij te spelen en ga naar een souvenirkraampje om van masker te wisselen.
Niet getreurd als je nog geen ervaring hebt met platformgames of als je hulp nodig hebt in een bepaald level. Activeer helper Magolor in de instellingen wanneer je maar wilt om drankjes te krijgen die je een welkome boost geven. Magolor redt je zelfs als je in een gat valt.
In Magisch Magoland hoef je je nooit te vervelen! Speel nieuwe en terugkerende minigames voor maximaal vier spelers op hetzelfde spelsysteem, scoor nieuwe maskers bij de souvenirwinkel en meer!
Speel samen vier willekeurig gekozen minigames met een toer door Magisch Magoland. Trek je zwaard in Samoerai-Kirby, werk aan je precizie in Ninja-dojo, stil je honger in Fijnproeverei, lees er lustig op los in Magolors zoekboeken en meer!