IMMORTALS FENYX RISING
Neem het op tegen mythologische beesten, beheers de legendarische vaardigheden van de goden en versla Typhon, de dodelijkste titaan in de Griekse mythologie, tijdens een episch gevecht dat de geschiedenis in zal gaan.
Neem het op tegen legendarische monsters zoals cyclopen, Medusa of de minotauros. Bestrijd ze in de lucht en op de grond, met je wapens en door de goden geschonken krachten.
De goden van de Olympus hebben je gezegend met geschenken. Gebruik die om mythische monsters te verslaan, oeroude puzzels op te lossen en de uitgestrekte open wereld te verkennen.
Upgrade je spelervaring met de GOLD EDITION met daarin de game, de Season Pass en extra in-game content.