Gelly Break Deluxe
In "Gelly Break Deluxe" moet je als Gel en Lee de thuisplaneet van de Gellies zien te redden van de kwaadaardige Evil Blob. Als team moet je al je vaardigheden gebruiken om te overleven tegen de steeds veranderende vijandelijke types, want de uitdagende jump'n'run-passages kun je alleen samen met je partner onder de knie krijgen. De schakelmechanieken, precieze coördinatie en timing zijn essentieel om de unieke eindbaasgevechten onder de knie te krijgen, volgens het populaire gameplayprincipe "makkelijk te leren, moeilijk te beheersen".
Na de tijd van "sociale afstandelijkheid" is "Gelly Break Deluxe" de perfecte manier om weer samen te komen met je geliefden. Of het nu met ouders, kinderen of vrienden is, "Gelly Break Deluxe" is de perfecte couch co-op fun voor spelers van alle leeftijden.