Gal*Gun Returns
Tel de hoofdheldinnen, schatjes en alle studenten en faculteitsmedewerkers op de academie op en je hebt een enorme cast van meer dan 70 personages! Naast de studenten en de faculteitsmedewerkers, kun je zelfs het pad kruisen met vrij zeldzame dames! Laat die feromonenschoten vliegen om de hordes meisjes die hun liefde aan je proberen te bekennen te stoppen, dan krijg je misschien een gelukkig einde met je ware liefde!
Tien jaar is verstreken sinds het origineel en deze meisjes zijn charmanter dan ooit! Sommige personages hebben nieuwe kapsels en andere kleine veranderingen om ze nog meer te laten opvallen!
Word verliefd op het meisje van je dromen in de verhaalmodus, demonstreer je scherpschuttersvaardigheid in de scoreaanvalsmodus, leef je fantasie uit in een meerpersoons Doki Doki-modus met Doki Doki-carnaval en nog veel meer!
Elk van de meer dan 70 meisjes in het spel is volledig gesproken door een prachtige groep stemactrices! Geniet van elke minuut van het optreden van deze fantastische cast!
Er zijn gloednieuwe CG's toegevoegd voor de introductie van elke heldin en ook in veel situaties in het verhaal!