Gal*Gun Returns
Add the main heroines, angels, and all the students/faculty at the academy together, and you get a huge cast of over 70 characters! In addition to the students and faculty, you may even cross paths with some ladies who are pretty rare sightings! Let those Pheromone Shots fly to stop the hoards of girls trying to confess their love to you, and you just might be in for a happy ending with your one true love!
Ten years have passed since the original, and these gals are more charming than ever! Some characters have new hairstyles and other small changes that make them stand out even more!
Fall in love with the girl of your dreams in Story Mode, show off your sharpshooting skills in Score Attack Mode, live out your fantasy of a multi-person Doki Doki Mode with Doki Doki Carnival, and a whole lot more!
Every single one of the 70+ girls in the game is fully voiced by a wonderful group of voice actresses! Enjoy every minute of this amazing cast's performance!
From bikinis to aprons and more, the popular DLC from back when is ready to be enjoyed from the get-go!
Brand new CGs have been added for each heroine's introduction, and in a bunch of instances throughout the story as well!