Days of Doom
De Apocalyps was niet het einde van de wereld. Alleen degene die we kenden. Betreed de Days of Doom, een post-apocalyptische tactische RPG-roguelite die spelers uitdaagt om Sanctuary te bereiken, een plaats van belofte en uitstel in een wereld van kleurrijke chaos. Je begint met een kleine groep overlevenden en stippelt een pad uit om je uiteindelijke bestemming te bereiken, waarbij je bedreigingen tegenkomt, waaronder zombies, overvallers en zelfs zombie-overvallers! Onderweg moet je een bende helden rekruteren om je groeiende gemeenschap te beschermen en je een weg voorwaarts te vechten.
Ontdekken hoe je de unieke vaardigheden van elke held het beste kunt gebruiken is de sleutel tot succes in de beurtgebaseerde gevechten van Days of Doom. Val vroeg in de strijd aan met Pyro, die vijanden in vuur en vlam zet voor blijvende schade. Combineer vervolgens de Hydromancer en de Thrasher in een één-tweetje. De Hydromancer kan de weg bereiden met een wateraanval van afstand en de Thrasher kan een schokkende verrassing voor natte vijanden zijn. De kansen tegen je lijken misschien onoverkomelijk, maar als je de vaardigheden van je helden strategisch gebruikt, ze upgradet en onderweg nieuwe vaardigheden toevoegt, kun je het misschien net redden.
Geen twee runs zijn hetzelfde, waardoor je altijd op de top van je kunnen blijft en Days of Doom inherent herspeelbaar is.