Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues
Kies een kans, perfectioneer je moves en omarm je lot in een episch knokavontuur geïnspireerd op het populaire tv-programma. Neem de controle over 8 speelbare personages met diepgaande bewegingen, combo's, voortgang, realtime-wisselingen, ultieme aanvallen en nog veel meer! 34 jaar na de gebeurtenissen van het 1984 All Valley Karate Tournament gaat de rivaliteit van Daniel LaRusso en Johnny Lawrence verder. Het gevecht is nu in jouw handen!