Charade Maniacs
Een mysterieus figuur ontvoert Hiyori Sena en neemt haar samen met negen andere gijzelaars mee naar de vreemde wereld Arcadia.
Van Uta Amamiya, de schrijver van Psychedelica of the Black Butterfly, en Teita, de tekenaar van Norn9, wiens hand zal zij uiteindelijk aanvaarden?
Gooi het script uit het raam en maak je eigen keuzes - Kies je eigen plek in het verhaal, maak voortgang en houd bij waar de verhalen aftakken met de handige flowchart. Mis geen enkel dramatisch moment!
Start de muziek! - Kom in de juiste stemming met een uitstekende soundtrack van de veelgeprezen groep Tokyo Logic. Ontgrendel nummers die je op de muziekspeler kunt afspelen.