1775. De Amerikaanse koloniën staan op het punt in opstand te komen. Als Connor vecht je voor je volk en je natie voor vrijheid. Van drukke stadsstraten tot de chaotische slagvelden, dood je vijanden op verschillende manieren met een breed scala aan wapens.