Arcade Paradise
Welkom bij Arcade Paradise, de combinatie van jaren 90-arcadespel met lichtbeheersimulatie! Van toiletten schoonmaken en kauwgom oprapen tot de was doen: de weg naar Arcade Paradise is niet gemakkelijk, maar de beloning zal de inspanningen waard zijn!
Kruip in de rol van Ashley en beheer de dagelijkse taken in de familiewasserette. Ga in tegen de wensen van je vader en zet een speelhal op om het slaapstadje Grindstone iets te geven om enthousiast over te zijn. Was lompen, investeer je winsten en bouw je eigen Arcade Paradise!
Hoe meer speelkasten je neerzet, hoe meer spelers zullen uitgeven. Er zijn meer dan 35 volledig speelbare games te ontgrendelen! Maar denk eraan: je hebt geen tijd om maar gewoon om highscores te spelen... het toilet maakt zich niet vanzelf schoon en er moet vuilnis buitengezet worden!