Alex Kidd in Miracle World DX
De iconische Alex Kidd is terug! Duik direct terug in Miracle World en ervaar het zoals je het nog nooit eerder hebt gezien.
Compleet met nieuwe HD-graphics, gameplayverbeteringen en animaties. Herontdek alle levels van het originele spel, evenals gloednieuwe levels die de overlevering en het verhaal achter Alex Kidd uitbreiden.
Vernietig de boosaardige Janken the Great en red de mensen voor eens en voor altijd van Radaxian!De wereld heeft een held nodig, waar wacht je op?
Maak je klaar voor non-stop baasactie in de Boss Rush-modus! Neem het op tegen de legendarische Gooseka, Chokkina, Parplin en Janken the Great in een non-stop baasgevecht!
Duik terug in 8-bits nostalgie met de Retro-modus. Schakel op elk moment tijdens het spel tussen de verbeterde graphics en een hercreatie van de originele kunststijl!
Alternatieve baasgevechten – nieuwe en verbeterde baasgevechtmechanismen met intuïtievere gevechten.