Ons verhaal begint in het land van Engard, waar onze geliefde held Airoheart begint aan een reis om het diabolische plan van zijn broer te stoppen. Het plan van zijn broer is om een eeuwenoud kwaad vrij te laten dat generaties lang opgesloten heeft gezeten in de schaduwen, en een oorlog te ontketenen door de kracht van de Draoidh Steen te gebruiken.
Zal jij jouw eigen broer confronteren en hem stoppen voordat hij zijn kwade plannen kan uitvoeren?