Een uitgestrekt koninkrijk om te verkennen
Reis door de tijd en ontdek een betoverende nieuwe actie-RPG die eruitziet alsof hij zo uit het 16-bits tijdperk is geplukt, maar speelt als een modern wonder! Aggelos is gebaseerd op niet-lineaire Japanse retro-avonturen en plaatst spelers midden in een kolossale overlevingsstrijd, waarbij wezens uit een andere dimensie het vredige koninkrijk Lumen dreigen binnen te vallen. Aggelos, met zijn perfecte combinatie van retrostijl en modern gameontwerp, zit propvol geheimen, side quests en soepele meleegevechten.
Verken een uitgestrekte wereld die zichzelf geleidelijk onthult in Metroidvania-stijl, terwijl je nieuwe vaardigheden en uitrustingen verzamelt.
Dwarsboom reusachtige bazen en hun listige handlangers terwijl je hachelijke hoofdmissies en optionele taken voor de mensen in Lumen probeert te voltooien.