Ervaar minigolf op een realistisch weergegeven virtueel veld en beleef een vermakelijke wedstrijd op meer dan 54 uitdagende holes, waarvan er achttien getrouw zijn gereproduceerd op officiële golfbanen uit de echte wereld.
Gebruik je profiel om je statistieken bij te houden. Dankzij het geïntegreerde mediasysteem verzamel je virtuele beloningen die je in je allerbeste wedstrijden hebt behaald. Verbeter je eigen records in de Challenge- en Tournament-stand of neem het op tegen je vrienden in de multiplayerstand.