3D MiniGolf
Experience virtual but realistic minigolf and master an entertaining match on over 54 challenging holes, 18 of which are faithfully modelled after official courses in the real world.
Use your profile to keep track of your statistics. Thanks to the integrated medal system you collect virtual rewards for your best matches. Try improving your own records in Challenge and Tournament mode or face off against your friends in multiplayer mode.