ZOEK JE WEG
Tijdens het spelen van nGolf kom je onderweg allerlei uitdagingen tegen. Lasers, spikes, vlammen en nog veel meer proberen je bal tegen te houden. Onthoud dat timing de sleutel tot succes is en dat je je niet moet haasten met je slag. Ga met de stroom mee en beheers alle werelden.
Om een professional te worden, moet je in elke stage alle sterren verzamelen en zo min mogelijk slagen maken. Bestudeer de lay-out van de kaart, doe zoveel pogingen als je nodig hebt en behaal de titel van kampioen!