Zotrix: Solar Division
De strijd tegen de aliens van Zotrix komt steeds dichter bij huis. Geen enkel ruimtestation in het netwerk is nog veilig en het commando van de Solardivisie heeft jouw hulp nodig om een verdedigingsstrategie te ontwikkelen.
Deze game vermengt spelmechanismes uit bekende strategiegenres zoals tower defense en real-time strategy. Het is jouw taak om met hybride elementen als verkenningsschepen en navigatietorens een verdediging op te zetten voordat je hele netwerk in het onbekende uiteenvalt.