Zotrix: Solar Division
The battle against Zotrix aliens is getting closer to your door step. Every space station in the network is in danger, and Solar Division command needs your help to set up proper strategy for the defense.
This, primarily a strategy game, blends game mechanics between tower defense and real-time strategy with hybrid elements such as patrolling ships and navigation towers. You are trusted this important task before the whole network is taken to the edge of the unknown.