Zaccaria Pinball
Zaccaria werd opgericht door drie broers (Marino, Franco, & Natale) en was de derde grootste fabrikant van flipperkasten ter wereld (na Bally & Williams). Ze hadden tussen 1974 en 1987 meer dan 35 verschillende flipperkasten gemaakt en geproduceerd.
Zaccaria Pinball heeft tal van geweldige aanpassingsopties die van invloed zijn op grafische en natuurkundige aspecten van de game. Ook is er een camera-editor.