Yes, Your Grace
Ja, jouw genade vertelt een verhaal over Davern, een middeleeuws koninkrijk geregeerd door koning Eryk. De game speelt zich af in een fictieve wereld waar monsters en mysterieuze praktijken geïnspireerd door Slavische folklore aan de orde van de dag zijn. Dorpelingen zullen je om hulp vragen bij verschillende problemen, van monsters die het dorp aanvallen tot een gebrek aan plekken om te ontspannen en te genieten. Sommigen brengen humor in je troonzaal en anderen zullen je voor moeilijke keuzes stellen. Je gezin is ook belangrijk, en gedurende je tijd als koning zul je hen in hun strijd moeten steunen.