Windjammers is een arcadegame. Twee spelers nemen het tegen elkaar op en gooien schijven richting het gebied van de tegenstander om punten te scoren. Windjammers biedt de adrenalinestoot die je zoekt!
Windjammers, oorspronkelijk uitgebracht voor het NEOGEO-spelsysteem, weet sport- en vechtgames perfect te combineren. Verbeter je gooi- en glijvaardigheden, gebruik de beste technieken om je tegenstanders te verslaan en word de beste speler van de wereld!