War Tech Fighters
Reizend door het universum bundelen de rebellenkolonies Hebos en Ares hun krachten tegen het Zatros-rijk met de dodelijkste wapens ooit: War Techs. War Techs zijn enorme mechs die kille precisie en de allernieuwste technologie combineren om ruimtegevechten naar een geheel nieuw niveau te tillen.
War Tech Fighters is een space-actiespel dat de spectaculaire actie van Japanse anime combineert met die van Hollywood-blockbusters. Configureer, upgrade en verander je War Tech om de Zatroniaanse troepen te verdrijven en je sterrenstelsel te redden!