Lt. Kai Tana, een voormalige testpiloot, is gevangengenomen door een ras vijandige aliens. Tijdens haar gevangenschap heeft Kais lichaam verschillende cybernetische modificaties ondergaan. Nadat ze wordt bevrijd door een dierbare bondgenoot, moet ze haar nieuwe vaardigheden en de teleporteerkracht van de Quarp Jet gebruiken om de Vokh te ontwijken en het universum te bevrijden van dit gevaar.
Bestuur de Quarp Jet op volle snelheid met de boostfunctie; gebruik een verscheidenheid aan wapens om jezelf te verdedigen en leer de teleporteertechnologie te beheersen om de vijand te slim af te zijn in ruimtegevechten op racetempo.
Stap uit je schip en ren te voet rond met Kai om vijandelijke basissen te infiltreren. Telesprint door de levels, schiet in 360 graden, glij en versla het kwaadaardige alienras van binnenuit!
Gebruik snelheidsboosts, telesprints en cybernetische sprints om sneller door de game te komen!
Neontoekomst: voert spelers naar de sterren met kleurrijke, visuele effecten en een pulserende electronic-soundtrack, gemaakt in samenwerking met de gelauwerde gamecomponist Joris de Man.
Dagelijks sprintpakket: kom dagelijks terug voor exclusieve nieuwe missies met hun eigen klassementslijsten!
De DLC-pakketten Dual Core en Critical Urgency zijn inbegrepen: zestien aanvullende, adembenemende levels om de kunst van het teleporteren te leren!