Valiant Hearts: The Collection
Ontdek het volledige verhaal over dappere zielen in de Eerste Wereldoorlog met het bekroonde Valiant Hearts: The Great War en opvolger Valiant Hearts: Coming Home.
In Valiant Hearts: The Great War beleef je een van de dodelijkste oorlogen van de twintigste eeuw. Volg het verloop van de oorlog aan de hand van ontroerende verhalen over personages zoals Emile, een eenvoudige boer; Karl, een in Frankrijk woonachtige Duitser die wordt opgeroepen voor het Duitse leger; Freddie, een Amerikaan die zint op wraak; en Anna, een heldhaftige zuster die op zoek is naar haar vader.
In Valiant Hearts: Coming Home stuit je op oude bekenden en nieuwe vrienden. Je speelt opnieuw als Anna, de zuster die wanhopig probeert zoveel mogelijk levens te redden. Daarnaast ontmoet je nieuwe personages. Volg James, de broer van Freddie, tijdens zijn missie om de erkenning te krijgen die hij mist in Amerika; George, een mysterieuze piloot die altijd klaarstaat om zijn werk te doen; en de zachtaardige Ernst, een duiker die verstrikt raakt in het conflict als hij wordt opgeroepen voor de Duitse marine.