Unruly Heroes
De game speelt zich af in weelderige, levendige omgevingen en weerspiegelt een speelse versie van het verhaal. Je zult moeten springen, klimmen, onverwachte uitdagingen moeten overwinnen en het moeten opnemen tegen een horde vijanden en gedenkwaardige eindbazen.
Tijdens deze odyssee rest de groep niets dan samen te werken en te begrijpen wat het inhoudt om een held te zijn.