Tribes of Midgard
Tribes of Midgard is een coöpgame met een unieke mix van actie, survival en roguelite. Verdedig je dorp tegen indringers, zoals geesten en reuzen, die elke nacht aanvallen om het zaadje van Yggdrasil te vernietigen. Alleen door het zaadje te verdedigen, kunnen jij en je stam Ragnarök, het einde van de wereld, voorkomen!
Waag je met je stam in de wildernis van Midgaard om grondstoffen te verzamelen, op monsters te jagen, vijanden te verslaan, reuzen een kopje kleiner te maken en schatten op te eisen. Hoe verder je verkent buiten je dorp, des te groter de uitdaging en de beloningen worden. Deze heb je nodig om het op te nemen tegen de steeds sterkere hulpjes van de apocalyps. Maar je moet wel terugkeren voor zonsondergang om je verdediging te versterken, krachtige uitrusting te maken en nachtelijke aanvallen af te weren.