Tray Racers!
Van de makers van PHOGS! komt nu Tray Racers!, een gratis om te spelen racespel dat zich afspeelt in een kleurrijke post-apocalyptische wereld. Je spelt als een rauwe jonge snelheidsduivel, bewapend met niets anders dan je trouwe tray - race alleen of met maximaal 16 spelers door een te gekke speelplaats bestaande uit willekeurig gegenereerde duinen, schattige schepseltjes, cactusbossen als springkastelen en meer!
Surf over zinderend zand. Verbaas je maten met tray tricks. Lift mee op een gigantische worm. En wees sneller dan je vrienden… om de ultieme Tray Racer te worden!