Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Corvus is de laatste hoop van het koninkrijk. Het lot van Hermes ligt in zijn gevederde handen. De waarheid ligt diep verborgen in de herinneringen die Corvus over de hardvochtige wereld heeft verspreid, en alleen door deze verloren herinneringen weer bij elkaar te zoeken kan hij het koninkrijk nog redden. Maar elke keer dat hij de waarheid probeert te achterhalen, vindt hij alleen maar meer geheimen.
Vecht op jouw manier - verbeter Corvus' basisbewegingen en pestwapens en pas ze aan. Creëer je eigen speelstijl en bereid je op je eigen unieke manier voor op de uitdagingen die je wachten.
Versplinterde herinneringen - stel Corvus’ achtergrondverhaal samen door in zijn herinneringen te duiken. Probeer de waarheid te onthullen die verborgen ligt in zijn verleden.