Het gemaskerd bal
Maak je klaar om unieke gasten te ontmoeten, waaronder horlogemaker en monteur Reginald Sixpence, de beroemde blinde beeldhouwer Trinity Carrington en Clay Rockridge, het voormalige hoofd van bewaking van het casino. Red de feestgangers van het gevaar om hun maskers en vreemde krachten te ontvangen die je zullen helpen in het ontrafelen van het mysterie. Gebruik het perfecte gehoor van Trinity om zelfs de zachtste geluiden te kunnen horen (ideaal voor een afluisterpraktijken) of draai de wijzers van de klokken terug met de vaardigheden van Reginald.